پیست اسکی شابیل مشگین شهر به دلیل برخورداری از طول، ارتفاع و شیب مناسب می تواند میزبان خوبی برای مسابقات اسکی مارپیچ بزرگ باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی خرم‌ دوست رئیس هیأت اسکی استان اردبیل در دیدار با مسؤولان و ورزشکاران هیأت اسکی شهرستان مشگین‌شهر، اظهار کرد: برخورداری از زیرساخت های مجهز از جمله لازمه‌های پیشرفت در هر رشته ورزشی بوده و در این مسیر با همت و حمایت بخش خصوصی و مسؤولان اجرایی می‌توان گام‌های ارزنده ای را برای نیل به اهداف در دست اجرا برداشته و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

وی افزود: توسعه گردشگری ورزشی از جمله موارد بسیار مهمی بوده که در تمامی کشورهای جهان بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و در این مسیر یک دفتر اختصاصی با حضور کمیته مشترک از مجموعه‌های مرتبط با حمایت مجموعه پل معلق مشگین‌شهر دایر خواهد شد.

رئیس هیأت اسکی استان اردبیل تصریح کرد: با انجام رایزنی و توافقات اولیه، آماده‌سازی پیست اسکی در منطقه شابیل مشگین‌شهر نهایی شده و به زودی با حضور کارشناسان و تأمین امکانات مورد نیاز نسبت به استانداردسازی پیست اسکی شابیل اقدام خواهد شد.

خرم‌دوست افزود: پیست شابیل به دلیل برخورداری از طول، ارتفاع و شیب مناسب از قابلیت میزبانی مسابقات اسکی مارپیچ بزرگ برخوردار است و در صورت تجهیز این مکان ورزشی، شرایط میزبانی از مسابقات مهم اسکی در این منطقه فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/ع

پیست اسکی شابیل استانداردسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.