فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه باید راهکارهای قانونی برای تسهیل امور سرمایه گذاران پیدا کرد، گفت: نباید متقاضیان و سرمایه گذاران را دلسرد کرد.

قانون را در راستای تسهیل امور بکار بگیریدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان با اشاره به ظرفیت های بالای تویسرکان در بخش گلخانه ها و گیاهان دارویی، گفت: زنبورداری نیز یکی از ظرفیت های بالای شهرستان است که باید در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این ظرفیت ها نیز توجه شود و در پرونده ها سختگیری بی مورد نشود.

وی تسهیلات ارزان قیمت از سه محل تسهیلات روستایی عشایری، اشتغال فراگیر کشوری و مشاغل خانگی را مهم خواند و افزود: این مهم فرصت مغتنمی برای افراد متقاضی تسهیلات در بخش های مختلف برای اشتغالزایی است.

مومیوند با تأکید بر اینکه آبیاری نوین یک فرصت استثنایی برای باغداران است که فراهم شده، گفت: جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر کشاورزانی که متقاضی بدون معارض استفاده از این فرصت هستند را مشخص نماید.

وی با بیان اینکه تویسرکان به دلیل محدودیت در دشت نتوانست از آبیاری تحت فشار سهم چشمگیری داشته باشد، گفت:این امر را باید با تلاش و فرهنگ سازی مناسب بتوانیم از محل آبیاری نوین جبران شود.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه روش غلط آبیاری مرسوم در باغات شیوع بیماری ها را به دنبال دارد، گفت: در آبیاری نوین آب از سرچشمه با لوله به مزارع کشیده می شود.

وی با اشاره به طرح سرشاخه کاری و اصلاح باغات گردو در  تویسرکان، گفت: باید تعاونی گردوکاران به طور ویژه به این مهم توجه کند و افراد هدفمند آموزش ببینند که سبب ایجاد اشتغال ثابت بشود.

انتهای پیام/ش.و

باید راهکارهای قانونی برای سرمایه گذاران تسهیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.