خطیب جمعه بیرجند گفت:اگر امروز شاهد فساد و ظلم هستیم نتیجه آن بی دینی،دوری از قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اگر امروز شاهد فساد و ظلم هستیم نتیجه آن بی دینی،دوری از قرآن و اهل بیت علیهم السلام است،گفت:ایران اسلامی با پشتیبانی ولایت فقیه همواره حامی مظلومان جهان است.

وی همچنین با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام افزود:باید در این ایام در کنار عزاداری به بیان معارف و غنی سازی فرهنگی نیز بیش از پیش پرداخته شود.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه اکنون جهان اسلام گرفتار خائن الحرمین هاست،گفت:دشمنان و فتنه گران در لبنان،سوریه،عراق و یمن آن همه فتنه کردند و سرشان به سنگ خورد اما باز هم از فتنه در دنیای اسلام دست بر نمی دارند.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به دخالت های عربستان سعودی در لبنان افزود:آنها باید بدانند که لبنان جای فتنه گری های عربستان نیست و رهبری آگاه همانند سید حسن نصر الله دارد.

وی همچنین بر یاری بیش از پیش به زلزله زدگان غرب کشور تأکید کرد و گفت:مردم این مناطق هنوز نیازهایی دارند که از همه می خواهیم بر تلاش ها و کمک های خود بیافزایند.

انتهای پیام/غ

تأکید خطیب جمعه بیرجند بر یاری بیش از پیش زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.