فرمانده انتظامی سلماس از کشف سه هزار و ۱۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسین رمزی فرمانده انتظامی سلماس در ارتباط با کشف مواد سوختی قاچاق در سلماس اظهار کرد: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در حین حال که رفت و آمد خودرو‌های عبوری در محور سلماس به خوی را کنترل می‌کردند به یک خودرو مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودرو که از نوع وانت سایپا بود و پس از توقف به منظور آگاهی از محموله آن مورد بازرسی قرار گرفت، عنوان کرد: از خودروی مورد نظر پس از بازرسی‌ها یک هزار و ۸۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی سلماس با بیان اینکه مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید بود، تصریح کرد: خودرو به همراه محموله به پارکینگ منتقل شده و در این راستا نیز یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تکمیل مراجع قضایی شد.

وی در ادامه از کشف محموله دیگری از مواد سوختی قاچاق در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حال کنترل خودرو‌های عبوری در محور خوی_سلماس به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و اقدام به توقیف آن کردند.

رمزی با بیان اینکه خودرو مذکور پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، اضافه کرد: در بازرسی‌ها از وانت سایپا هزار و ۳۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

وی با اشاره به توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق ادامه داد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام//ن.م

کشف محموله سوختی قاچاق در سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.