مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: 6 تیم اورژانس در منطقه سرپل ذهاب مستقر هستند تا مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده و یک احیای موفق زنی 65 ساله را تا کنون داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین اظهار داشت: از زمان زمین‌لرزه غرب کشور تا امروز تعداد 9 دستگاه آمبولانس با امکانات کامل ارسال و با هر آمبولانس دو نفر نیروی تخصصی به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی افزود: همچنین یک دستگاه «اتوبوس-آمبولانس» به همراه پنج نفر پرسنل فوریت‌های پزشکی به همراه دو خودروی پشتیبان به جهت انجام خدمات پشتیبانی مورد نیاز افراد اعزام شده مانند تغذیه و... برای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به مراجعه حضوری در مناطق غرب کشور بیان کرد: دو خودروی فرمانده‌ای نیز از دیروز حرکت کرده و در محل حاضر شدند.

وی درباره میزان آمار مأموریت‌های اتوبوس آمبولانس اعزامی به کرمانشاه اذعان داشت: اتوبوس آمبولانس اعزامی در کرمانشاه کار انتقال مصدومان را به سمت بیمارستان‌های استان کرمانشاه و یا جهت انتقال هوایی به استان‌های مجاور را انجام می‌دهد و به علت رفت و آمد زیاد، از تعداد مأموریت‌های انجام شده آمار دقیقی در دسترس نیست.

راستین اضافه کرد: همچنین 6 تیم اورژانس در منطقه سرپل ذهاب مستقر هستند تا مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده و یک احیای موفق زنی 65 ساله را تا کنون داشتند.

وی در پایان عنوان کرد: تا به امروز یک تیم 60 نفره از پزشکان و پیراپزشکان دانشگاه علوم پزشکی به محل زلزله اعزام شده و به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

 

انتهای پیام/م

تعداد 9 دستگاه آمبولانس از اصفهان با امکانات کامل به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.