70هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی و والدین آنان در کارگاه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل آموزش وپرورش استان در همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد گفت: از این تعداد ۴۰ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم در ۹۴۲ مدرسه و ۳۰ هزار والدین دانش آموزان هستند که در ۳۵۰ کارگاه شرکت کردند.


هادی زارع پور افزود: برپایی ۲ هزار نمایشگاه در مدارس و توزیع ۱۰۰ هزار نسخه برشور و پوستر از برنامه‌های تبلیغی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد:هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای سومین سال و باهدف استفاده از ظرفیت دانش آموزان به عنوان سفیران اطلاع رسانی در این زمینه برگزار می‌شود.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت:هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس با رویکرد ترویجی و جریان سازی آموزش و فرهنگ با مشارکت خانواده‌ها اجرا می‌شود.
سیدناصر رضایی افزود:جریان سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهره مندی از مشارکت رسانه ها و خانواده‌ها در این زمینه و توانمندسازی کودکان ونوجوانان در مقابله با رفتار‌های پرخطر از اهداف برگزاری برنامه‌های تبلیغی و اجرایی در مدارس است.
معاون پیشگیری بهزیستی استان هم گفت: اجرای گسترده فعالیت‌های فرهنگی-هنری برای آموزش پیشگیری، تولید و استفاده از منابع جذاب فرهنگی وکمک آموزشی وبهره گیری از ظرفیت رسانه‌های مجازی ومحصولات مربوط به فناوری از راهکار‌های اجرایی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس است.
سیدباقر حسینی افزود:برنامه‌های اجرایی به گونه‌ای طراحی شده که حساسیت خانواده‌ها ودانش آموزان نسبت به عوامل مخاطره آمیز وتهدیده کننده نوجوانان را افزایش دهد.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش وپرورش استان هم گفت:در ۱۳ همایش در شهرستان‌ها ومناطق استان برنامه‌های تبلیغی وترویجی مبارزه با اعتیاد وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
ابراهیم رستار افزود: از ۲۲ تا ۲۸ آبانماه ۹۶ هفته مبارزه با اعتیاد وآسیب‌های اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/د

پیشگیری از آسیب اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.