اکیپ فنی و تجهیزات آبفای آذربایجان غربی با ۲۰ متخصص در مناطق زلزله‌زده غرب کشور فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مهندس رسول اکبری رئیس هیات و مدیر عامل آب وفاضلاب شهری  آذربایجان غربی  از اعزام اکیپ فنی و تجهیزات آبفای آذربایجان غربی  به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تقسیم کار انجام شده، رفع مشکلات آب رسانی قسمتی از  شهر بر عهده این اکیپ گذاشته شد.

وی با بیان اینکه اکیپ فنی این شرکت متشکل از 20 نفر از متخصصان در سر پل ذهاب افزود :تعمیر انشعابات و تعمیر شبکه اصلی آبرسانی شهر در این بخش با فعالیت اکیپ فنی اعزامی در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله از ساعاتی پس از زلزله توسط  آبفای استان آذربایجان غربی  با ارسال بسته‌های آب‌ تصفیه شده آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: امروز بیش از 7000 بطری  بسته آب تصفیه‌شده به مناطق زلزله زده ارسال می شود و این خدمات همچنان ادامه دارد.

مهندس اکبری  از اعزام 2 عدد تانکر آبرسانی سیار، دو دستگاه خودرو ، اکیپ تعمیرات به این مناطق خبر داد و یادآور شد: تانکر آبرسانی سیار آبفا دو تا سه ساعت بعد از زلزله در محل زلزله مستقر شد و اکنون نیز مشغول خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به اینکه دو نفر نیرو برای پایدارسازی برق تأسیسات آب مناطق زلزله‌زده صبح روز اول در آنجا مستقر شد، افزود: آبفای استان اکیپ‌های واکنش سریعی تجهیز کرد که در روز دوم با تجهیزات کامل و لوازم ضروری برای تعمیرات خطوط انتقال و شبکه آب اعزام شدند که اکنون نیز مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  در خصوص وضعیت کنونی آب مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: اکیپ اعزامی این استان  هم اکنون مشغول فعالیت در محل هستند که بخشی از شبکه آب آن مناطق پایدار شده اما در برخی شهرها که خسارت بیشتر بوده، همچنان در حال انجام فعالیت هستیم.

انتهای پیام/ح

آبفای شهری آذربایجان غربی بیش از 7000 بطری  بسته آب تصفیه‌شده به مناطق زلزله زده ارسال کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.