فرماندار گلپایگان گفت: 6 پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر برپا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست در ستاد ساماندهی، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اظهار داشت: ستاد تشکیل شده برای ساماندهی به کمک‌های مردمی شهرستان گلپایگان و سرعت دادن برای تأمین نیازهای زلزله‌زدگان است.

وی افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند به زلزله‌زدگان کمک کند، به همین منظور ستادی مردمی در فرمانداری تشکیل شد؛ مردم کمک می‌کنند پس ستاد هم باید مردمی باشد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه ساخت خانه‌های روستاییان کرمانشاه تنها به عنوان جان پناه است، افزود: شهرستان پل زهاب پس از انقلاب 2 بار در دوران جنگ تحمیلی تخریب و بازسازی شد و حالا زلزله هم برای بار سوم به آن خسارت زد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 230  مورد پس لرزه‌های در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است، گفت: مردم برای ارسال کمک‌ها فقط از کانال هلال احمر اقدام کنند.

فراست اذعان کرد: نخستین محموله ارسال کمک‌ها از  شهرستان گلپایگان پس از وقوع زلزله کمک‌هایی شامل یک تریلی پتو و یک کامیون‌ تخم مرغ و چادر فرستاده شده است.

وی خاطرنشان کرد:  پس از وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران در راستای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه و ایجاد پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی تشکیل شد.

فرماندار گلپایگان افزود: فعالیت 6 پایگاه‌ جمع آوری مردمی در سطح سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر از شب گذشته آغاز شده است و از افراد شناخته شده برای تحویل هدایای مردمی استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در نخستین محموله کمک‌ها پتو و کنسرو ارسال شده است، گفت: تعداد 6 کامیون کمک‌های مردمی شامل  پتو،  اقلام خوراکی و بهداشتی  و 6 دستگاه کانکس آماده ارسال است.

فراست با اشاره به جمع آوری مقادیر زیادی وجه نقد، بیان داشت: کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه وظیفه انسانی است و در راستای جلوگیری از ایجاد ترافیک در جاده‌ها کمک‌ها با کامیون فرستاده شود.

 

انتهای پیام/م 

 

جمع آوری کمکهای مردمی گلپایگان به مردم زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار