تیم والیبال کاله آمل به سختی موفق شد مقابل تیم سر سخت شهرداری ارومیه به پیروزی برسد.

کاله آمل 3 – شهرداری ارومیه یک / عبور سخت شاگردان عطایی از سد میهمانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در حال پیگیری است. در یکی از بازی‌های حساس این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) دو تیم کاله آمل و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.

این مسابقه در حضور هواداران پرشور آملی برگزار شد و تیم میزبان موفق شد در نبردی سنگین و نفس گیر موفق به شکست دادن میزبان خود شود. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار با حساب 3 بر یک به پیروزی رسیده و در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی ماندند.

تیم والیبال کاله در ست نخست دیدار با شهرداری ارومیه با حساب 25 بر 23 به سود خود تمام کرد اما ست دوم را با نتیجه 26 بر 24 واگذار کرد. بهروز عطایی بعد از ست دوم برخی تغییرات را در ترکیب تیمش ایجاد کرد و توانست در دو ست بعدی با نتایج 31 بر 29 و 25 بر 19 به پیروزی رسیده و در نهایت کاله‌ای‌ها با حساب 3 بر یک به پیروزی رسیده و چهارمین برد خود در این رقابت ها را تصاحب کردند.

در دیگر دیدارهای امروز تیم شمس موفق به شکست تیم سایپا شد و در خانه والیبال نیز پیکان موفق شد تیم والیبال سارویه ساری را شکست دهد. دیگر دیدارهای این هفته از مسابقات در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

‌آملی‌ها به پیروزی شیرین خانگی رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار