استفاده از صفحات مجازی نیازمند فرهنگسازی صحیحی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحق رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد علمی نیروی انتظامی در حل معضلات جامعه بسیار خوشحال کننده است و امروزه  حضور چهره‌های دانشگاهی را در نیروی انتظامی شاهد هستیم.

وی افزود: علم محور بودن عملکرد نیروی انتظامی باعث ارتقای سطح فکری جامعه و در قبال آن پیشگیری از به وقوع پیوستن معضلات و مشکلات و هم‌افزایی می‌شود که این هم‌افزایی در ابقای رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی هستیم و روز به روز ابزار و وسایل ارتباط جمعی به بازار عرضه می‌شود اما مسئله مهم که در جامعه ما مشاهده می‌شود عدم وجود فرهنگ استفاده صحیح از این امکانات است.

رسولی گفت: ما در فرهنگسازی استفاده از اینترنت و صفحات مجازی به هیج وجه موفق نبودیم که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی اساسی است تا یک بستر مناسب برای فرهنگ‌سازی صحیح ایجاد شود که در این زمینه عدم آشنایی مردم با فضا‌های مجازی و یا آشنایی سطحی از دیگر موانع پیش روی است و که در نهایت این موضوعات بحران‌های اجتماعی را به وجود می‌آورد.

 

انتهای پیام/ع

عملکرد نیروی انتظامی باعث ارتقای سطح فکری در جامعه می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.