معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان  در نشست با خبرنگاران افزود: ویزیت رایگان در درمانگاه‌های نیرو‌های مسلح و مطب پزشکان بسیجی، نشست‌های بصیریتی، همایش توامند سازی فرهنگی حوزه‌های مقاومت، حضور حماسی بسیجیان در مراسم ۵ آذر، اعزام ده گروه بسیج سازندگی در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم، همایش خانواده و رسانه‌های نوین (ویژه اساتید و همسران) از مهمترین برنامه این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین بیان کرد: در طول هفته بسیج برنامه‌های متنوع و مختلفی با رویکرد توجه ویژه به اعتلای بسیج در حوزه دفاع، فرهنگ و خدمات اجتماعی برنامه ریزی شده است.

طاهرخانی گفت: نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه از اهداف برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با اشاره به این اینکه جذابیت و ابداع از ویژگی‌های برنامه‌های امسال است گفت: بهره بردای حداکثری از فضای مجازی و خدمات رسانی وسیع به مردم با بهره‌گیری از اردو‌های جهادی در قالب اعزام متخصصین به ویژه جامعه بسیج پزشکی به مناطق محروم از اهداف محوری برنامه‌های هفته بسیج است.

وی افزود: ۱۰ برنامه تولیدی هم با همکاری صدا‌وسیما برای معرفی بسیج تولید شده است.

به گفته سرهنگ طاهرخانی هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می‌شود و تا پنجم آذر ادامه دارد و "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" شعار این هفته است.

انتهای پیام/

نشست خبری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.