امام جمعه موقت قزوین گفت: صحبت با آمریکا هیچ تاثیری ندارد و ملت ما در هیچ زمینه‌ای مذاکره نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا بدون پرده هدفش را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بیان  و  تکلیف همگان را بر دل بستن به آمریکا مشخص می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: جمهوری اسلامی ایران نه تنها موشک‌های بالستیک را کنارنمی گذار بلکه چوپان هایش هم چوب هایشان را نگه می‌دارند.

وی در ادامه به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: شهید حسین فهمیده شجره طیبه بسیج است، نوجوان کوچکی که امام از وی به عنوان رهبر یاد کردند و این کج سلیقگی مسئولان آموزش و پرورش بود که درس این شهید از کتاب‌های آموزشی حذف شد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به شجاعت این نوجوان ۱۳ ساله گفت: آمریکا بداند که ما در خانه هایمان تعلیم دفاع می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین قابل با بیان اینکه مکتب ما مکتب حسینی است، افزود: مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد، شهادت طفل شش ماهه و نوجوان دارد، امریکا بداند با این تشر‌ها نمی‌تواند ملت ما را از صحنه خارج کند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی سال به سال پر رونق‌تر می‌شود و مسئولان هم باید برای رفع موانع و فراهم کردن اسباب زائران امام حسین (ع) بیشتر تلاش کنند.

پدافند غیر عامل، شهادت مصطفی خمینی، کاپیتولاسیون، از دیگر مناسبت‌هایی بود که امام جمعه قزوین به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار