نماینده کرمان گفت: در عربستان سعودی افراد نابالغ درصدد ایجاد توطئه جدید در منطقه هستند اما باید بدانند قدرت محور مقاومت تو دهنی محکمی به آنها خواهد زد.

افرادی نابالغ در عربستان سعودی درصدد ایجاد توطئه جدید در منطقه هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: در میان جانباختگان زلزله 23 دانش آموز، 4 معلم کشته شده اند و قریب به 320 فرهنگی دانش آموز مجروح شده اند.

وی افزود: از ریاست جمهوری و شورای عالی اداری کشور تشکر می کنم که ستاد بحران کشور را ارتقا داده و آن را ذیل نهاد ریاست جمهوری تعریف کرده اند تا بتوانند با قدرت و امکانات بیشتری در این گونه حوادث حضور پیدا کنند.

زاهدی تصریح کرد: به آمریکای جنایتکار و عوامل آن در منطقه از جمله رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اعلام می کنیم که بیش از 40 سال است که مردم ایران با توطئه های شما مقابله و بر آنها چیره شده اند.

نماینده کرمان و راور بیان کرد: اکنون در عربستان سعودی افرادی نابالغ و نابخرد در حوزه روابط بین الملل در صدد ایجاد توطئه جدید در منطقه هستند اما باید بدانند قدرت محور مقاومت تو دهنی محکمی به آنها خواهد زد.

وی ادامه داد: انتظار می رود که همگی به دنبال وحدت واقعی در مجلس باشیم که بتوانیم انسجام را در این دوره از مجلس به نمایش بگذاریم و به جهانیان نشان دهیم که همه ما در زیرسایه رهبر انقلاب به مقابله با توطئه ها خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار