آغاز ساخت فاز نخست خط ۳ بی‌آرتی در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: ساخت مسیر ویژه فاز نخست خط سه بی آر تی از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   علی اصغر نیشابوری در ارتباط با احداث مسیر خط ۳ بی آر تی افزود: با توجه به در پیش رو بودن دهه آخر ماه صفر و در راستای افزایش راندمان سرویس دهی به زائران عزیز بمنظور استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی تا نزدیکترین نقطه به حرم مطهر، فاز نخست خط ۳ بی آر تی از حرم مطهر (خیابان شیرازی) تا میدان توحید بدون سازه ایستگاه ایجاد می‌گردد.


وی افزود: یکی از مشکلات خط ۳ بی آر تی که باعث افزایش سرفاصله آن در خدمات رسانی به مردم می‌شود تراکم ترافیک در هسته مرکزی شهر بویژه اطراف حرم مطهر است که با احداث این مسیر تا حدودی معضل مربوطه بویژه در ایام پایانی ماه صفر مرتفع خواهد شد.

نیشابوری تصریح کرد: برابر مصوبه شورای سلامی شهر مقرر گردیده مسیر ایزوله خط ۳ بی آر تی در چند فاز اجرا گردد و پیش بینی می‌شود ظرف مدت سال آتی پروژه احداث مسیر ویژه به اتمام برسد.

خط ۳ بی آر تی به طول ۳۰ کیلومتر که بعنوان طولانی‌ترین خط حمل و نقل عمومی شهر مشهد مقدس محسوب می‌گردد در ۲۰ شهرویور ماه سال ۱۳۹۴ بدون مسیر ایزوله افتتاح گردید و از انتهای خیابان شهید بسکابادی با عبور از حرم مطهر و هسته مرکزی شهر به انتهای امامیه تردد می‌نماید.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

آغاز ساخت طولانی‌ترین خط حمل و نقل عمومی شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار