رئیس نهاد کتابخانه های عمومی خاش سیستان و بلوچستان گفت: حدود سه هزار و 800 نفر در کتابخانه های این شهرستان عضویت دارند.

عضویت 3800 نفر در کتابخانه های خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نواب کرد گفت: هم اینک پنج باب کتابخانه در شهرستان خاش فعال است و روزانه به 120 فرد مراجعه کننده خدمات ارائه می دهد.


وی بیان کرد: فعالیت کتابخانه ها در مراکز آموزش عالی، مراکز خصوصی و فروشگاههای عرضه کتاب توانسته بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کند.


وی ادامه داد: در سالهای گذشته کتابخانه های سیار در نقاط مختلف شهر خاش راه اندازی و کتابهای پرشماری هم میان مردم توزیع شده است.


رئیس نهاد کتابخانه های عمومی خاش گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، تجلیل از کتابداران و نویسندگان برتر، دیدار با امامان جمعه، فرماندار، تبلیغات در سطح شهر، عضو گیری رایگان، بازدید مسئولان از کتابخانه ها، نشست کتاب و کتابخوانی و اجرای نمایش در سطح مدارس از جمله برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان است.


امام جمعه خاش نیز در گرامیداشت هفته کتاب و دیدار با مسئولان فرهنگی این شهرستان بر ضرورت توجه به مبحث مطالعه کتاب و بهره گرفتن از ظرفیت های کتاب، تشویق اقشار جامعه به سمت انجام کارهای فرهنگی و حمایت از فعالان این عرصه تاکید کرد.


حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار داشت: هر چه جامعه به سمت مطالعه کتاب پیش برود به بالا رفتن آگاهی فردی، اجتماعی و رشد فکری افراد جامعه کمک می شود.


هفته کتاب از 24 آبان در سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/گ

آغاز هفته کتابخوانی در سراسرکشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار