افتتاح کتابخانه بخش آسمینون منوجان

کتابخانه بخش آسمینون شهرستان منوجان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی افتتاح می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، غلامحسین محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت: نشست با اصحاب قلم و رسانه و استادان و دانشجویان و نشست و بررسی رابطه کتاب و فضای مجازی از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی هستند.

وی افزود : مراسم دعای حضرت رسول (ص) هر ساله به مناسبت رحلت پیامبر (ص) برگزار می‌شود که بسترساز فرهنگ ناب و سیره نبوی است و با توجه به اینکه این برنامه در روز جمعه واقع شده است، می‌طلبد با برنامه‌ریزی‌های مسؤولان در سطح شهرستان و همکاری یکدیگر آن را با حضور و استقبال بیشتری برگزار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت : مردم بخش آسمینون از توابع این شهرستان از کتابخانه محروم بودند، کتابخانه این بخش در هفته کتاب و کتاب‌خوانی افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن سالاری امام جمعه موقت منوجان با اشاره به جایگاه ملکوتی پیامبر (ص) در برخورد با مردم اظهار کرد : ایشان هرگز خشمگین نمی‌شدند و در برخورد با مردم بسیار مهربان بودند که ما نیز باید این اخلاق حسنه را در فرهنگ و جامعه خود نهادینه کنیم.

وی با با بیان اینکه وجود پیامبر (ص) برای امت مسلمان رحمت است که ما نیز باید از ایشان تأسی کنیم، حضرت محمد (ص) آن‌چنان از سوی مردم مورد آزار قرار گرفت که هیچ یک از پیامبران به این اندازه آزار ندیده بودند، اما هیچ‌گاه مردم را نفرین نکردند، یکی از برنامه‌هایی که در زندگی پیامبر (ص) برای ترویج دین اسلام نوشته شده، همان اخلاق حسنه و برخورد با مردم است.

وی سالاری با توجه به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تصریح کرد: با ابراز تأسف امروزه فضای مجازی جای کتاب را گرفته و وظیفه ما است که تلاش کنیم، این فرهنگ را که در میان مردم کمرنگ شده است، احیا کنیم، زیرا این معضل بسیار بدی برای کشور ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام /ی

فضای مجازی جای کتاب را گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار