فرمانده نیروی انتظامی فارس از توقیف کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون، ۹۹ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: در شهرستان لامرد نیز ماموران انتظامی آن شهرستان از یک دستگاه کامیون تریلی، ۲۹۷ ورق ام دی اف قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید نیز از یک دستگاه کامیون، ۹۰۸ کارتن قطعات رایانه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سردار گودرزی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان شیراز نیز در بازرسی از راکب یک دستگاه موتورسیکلت، ۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و راکب این موتورسیکلت را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس تصریح کرد: در بازرسی از ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت جمعا به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است.

انتهای پیام/ن

توقیف کالای قاچاق در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.