سرمربی تیم والیبال سارویه در مورد مشکلات این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمودی: حامیان مالی برای رفع مشكلات مالی تشكیل جلسه می‌دهیمبهزاد محمودی، سرمربی تیم والیبال سارویه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات مالی که این روز‌ها تیمش با آن دست به گریبان است، گفت: قرار شده است در روز‌های آینده جلسه‌ای با برخی حامیان مالی داشته باشیم و این مشکلات را بررسی و در صورت ممکن حل کنیم.

وی ادامه داد: این که در تیم ما برخی مسائل مالی وجود دارد بر کسی پوشیده نیست، اما آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم و با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شده است و قول‌های مساعدی که داده شده، می‌توان به رفع این مشکلات کمک کرد.

محمودی افزود: قرار بود امروز در یک نشست خبری حضور پیدا کنم و از مشکلات مالی که تیم دارد صحبت کنیم. به هر حال این یک واقعیت است که هیچ تیمی بدون پشتوانه مالی نمی‌تواند به راهش ادامه دهد و ما نیز نیاز به حامی مالی برای تامین هزینه‌های تیم داریم. در نهایت با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان شورای شهر و شهرداری و باشگاه شد، مقرر شد این نشست خبری برگزار نشده و بعد از جلسه با حامیان مالی در چند روز آینده تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم والیبال سارویه درباره شرایط تیمش در این روز‌ها گفت: خوشبختانه بازیکنان با وجود مشکلات تمرینات را برگزار می‌کنند. روز جمعه و شنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم. صبح امروز استراحت داشتیم و عصر باز تمرین کردیم. بازی سختی در هفته پیش رو داریم و باید با آمادگی مقابل حریف ظاهر شویم.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته تیم پیکان حریف ماخواهد بود و این مسابقه در تهران برگزار می‌شود. پیکان برای پیروزی خانگی مقابل ما به میدان خواهد رفت و قطعا همه تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیرد. ما نیز حریف دست و پابسته‌ای نخواهیم بود و از بازی مقابل پیکان به دنبال پیروزی و کسب بهترین نتیجه هستیم.

سرمربی سارویه اظهار داشت: بازیکنان تیم ما دغدغه‌های ذهنی زیادی داشتند با این حال هیچ چیز در روند تمرینات آن‌ها اختلال ایجاد نکرد و این قابل ستایش است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی تیم ما حل شده و بتوانیم با شرایط ایده‌آل‌تری روند مسابقات لیگ را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

مشکلات تیم والیبال سارویه از زبان سرمربی این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار