رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در چارچوب هفته چهارم پیگیری شد كه طی آن تیم شهرداری بم موفق به شكست سپاهان شد.

شهرداری بم پیروزِ حساس‌ترین دیدار هفته/ ذوب‌آهن و يك بُرد پرگل ديگربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در چارچوب هفته چهارم صبح امروز «یکشنبه»در شهر‌های خرم آباد، سنندج، جم، بم، اصفهان و تهران پیگیری شد.

در حساس‌ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند. این مسابقه که به میزبانی تیم شهرداری بم برگزار شده بود در پایان با برتری ۴ بر صفر میزبان همراه شد تا سپاهانی‌ها شکستی سنگین را متحمل شوند.

تیم ذوب آهن اصفهان که یکی دیگر از مدعیان این رقابت‌هاست در ادامه روند خوب خود در خانه پذیرای استقلال خوزستان بود. این مسابقه نیز در پایان با پیروزی میزبان همراه شد. ذوب آهن در این دیدار خانگی با حساب ۴ بر صفر میهمانش را در هم کوبید.

در تهران تیم آذرخش با ۵ گل از سد میهمان خود، همیاری آذربایجان غربی عبور کرد و پارس جم جنوبی در خانه با حساب ۳ بر صفر مقابل نماینده فارس به پیروزی رسید تا دیگر میزبان برنده هفته چهارم لقب بگیرد.

شهرداری سیرجان در پرگل‌ترین بازی هفته چهارم در خانه خیبر خرم آباد؛ موفق شد ۱۲ بر صفر میزبانش را درهم کوبیده  با یک پیروزی خوب خرم آباد را ترک کند. پالایش گاز ایلام که میهمان راه یاب ملل سنندج بود نیز در این هفته موفق به شکست دادن میهمان خود با نتیجه ۴ بر ۲ شد.

**نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

خیبر خرم آباد صفر – شهرداری سیرجان ۱۲

راه یاب ملل سنندج ۲ – پالایش گاز ایلام ۴

آذرخش تهران ۵ – همیاری آذربایجان غربی یک

پارس جنوبی جم ۳ – نماینده فارس صفر

شهرداری بم ۴ – سپاهان اصفهان صفر

ذوب آهن اصفهان ۴ – استقلال خوزستان صفر

انتهای پیام/

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار