مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: تمامی امکانات وخدمات درمانی، فرهنگی، اطلاع رسانی برای پذیرایی از بزرگترین کاروان پیاده محبین الرضا جامعه ایثارگری سراسر کشور مهیا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  عابدین عابدی مقدم در جلسه هماهنگی و برگزاری بزرگترین کاروان پیاده محبین الرضا (ع)  گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران یک نهاد فرهنگی است که زنده نگهداشتن آرمان شهدا، و امام راحل از وظایف ذاتی ما است.


وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی تجربه برگزاری برنامه در سطح بین المللی، کشوری و استانی دارد و برگزاری کاروان پیاده محبین الرضا در سی ام صفر در سالروز شهادت امام رضا (ع) جزیی از برنامه‌های مورد علاقه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که هر سال با استقبال گسترده‌ای روبه رو می‌شویم.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: نظر به حضور جانبازان ۷۰ درصد و والدین شهدا خدمات درمانی به صورت ویژه برای کاروان پیاده محبین الرضا جامعه ایثارگری هماهنگ شده است.

عابدین عابدی مقدم افزود: با توجه به فضای حاکم در اربعین حسینی بسیاری از خانواده شهدا و ایثارگران علاقه‌مند هستند در سی ام صفر عازم مشهد مقدس شوند که بنیاد خراسان رضوی با افتخار به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت میکند.

وی ضمن تشکر از معاونین و ادارات مربوطه برگزاری این برنامه، خاطر نشان کرد: حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی، روابط عمومی و پشتیبانی آماده خدمت رسانی به بهترین قشر ایران اسلامی هستند.

  مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت نامه امام رضا (ع) و رسول اکرم (ص) و اهدای بسته‌های فرهنگی از ویژه برنامه‌های این کاروان پیاده است.

انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری جلسه هماهنگی و برگزاری بزرگترین کاروان پیاده محبین الرضا (ع) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.