کاراته‌کاهای استان قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه کاراته ایران به دنبال سهمیه 28 وزن مسابقات آسیایی برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  در حالی که کاراته استان قم در مسابقات آسیایی و جهانی 2017 رده‌های سنی پایه دارای نماینده بود، از هم اکنون توسط مسوولان خود مشغول برنامه‌ریزی برای حضور موفق در پیکارهای انتخابی کاراته 2018 قهرمانی قاره کهن است.

کاراته‌کاهای قم در حالی آماده حضور در این مسابقات می‌شوند که برنامه برگزاری رقابت‌ها و اوزان مختلف رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال در هر دو بخش دختران و پسران اعلام شده و مسابقات کاتا و کومیته انفرادی نوجوانان دختر روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود.

این در حالی است که کاراته‌کاهای نوجوان دختر در اوزان منهای 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند و بعد از برگزاری مسابقات کاتای انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی جوانان در روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه، کاراته‌کاهای اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم جوانان مبارزه می‌کنند.

همچنین مسابقات کاتا و کومیته انفرادی رد سنی امید دختران انتخابی تیم ملی روز جمعه ششم بهمن ماه به انجام می‌رسد و در این روز کاراته‌کاهای اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم این رده سنی نیز برای کسب سهمیه ملی به رقابت خواهند پرداخت.

پسران کاراته‌کای قم نیز که همواره در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی افتخار آفرین بوده‌اند از روز چهارشنبه 27 دی‌ماه کار خود را در انتخابی تیم ملی آغاز می‌کنند، در شرایطی که ابتدا پیکارهای کاتا و کومیته انفرادی نوجوانان و در ادامه رقابت‌های اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم این رده انجام می‌شود.

شرکت کنندگان در کاتای انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی جوانان روز پنجشنبه 28 دی ماه رقابت می‌کنند، در حالی که همزمان کاراته‌کاهای جوان بخش کومیته انفرادی برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مسابقات کاتا و کومیته انفرادی رده سنی امید روز جمعه 29 دی ماه برنامه‌ریزی شده و در همین روز رقابت اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم نیز با یک کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود، ضمن اینکه شرکت در مسابقات آزاد است و محدودیتی از نظر تعداد کاراته‌کا برای استان‌ها وجود ندارد ولی نفرات عضو تیم‌های ملی اعزامی به پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا در قزاقستان و قهرمانی جهان در اسپانیا ملزم به حضور در این رقابت‌ها نشده‌اند.

انتهای پیام/ت

29 دی ماه برگزاری مسابقات کاتا و کومیته انفرادی رده سنی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار