کاراته کاهای قمی در مسابقات بین المللی ارمنستان توانستند ۴ مدال ارزشمند را برای کشورمان به ارمغان بیاوردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ کاراته کای قمی به همراه تیم ملی شوتوکان جهانی WSKF کشورمان جهت حضور در مسابقات بین المللی این سبک روز پنجشنبه 10 آبان ماه عازم کشور ارمنستان شدند و در پایان این رقابتها توانستند ۴ مدال ارزشمند را برای کشورمان به ارمغان بیاوردند.

مسابقات بین المللی کاراته شوتوکان جهانی WSKF که با حضور ۵۵۰ کاراته کا از ۱۰ کشور قدرتمند کاراته جهان از جمله قاره آسیا و اروپا در ورزشگاه میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان از روز 11 آبان ماه آغاز شد و کاراته کاهای قمی توانستند صاحب یک ۱ مدال طلا، یک ۱ مدال نقره و دو ۲ مدال برنز در این رقابتها بشوند.

در این دوره از مسابقات کاراته کاهای باشگاه کاراته آوای رزم قم که تمریناتشان را زیر نظر مجید عبدالحسینی قهرمان اسبق کاراته آسیا و جهان دنبال میکنند، به همراه تیم ملی کاراته شوتوکان جهانی ایران عناوین قابل توجهی را بدست آورند.

پیمان نظری کاراته کای با تجربه قمی توانست با پنج برد صاحب عنوان دومی و مدال نقره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان شد و چهارمین مدال بین المللی خود را در سال ۱۳۹۶ بدست آورد.

امید حلوایی صرمی کاراته کای آینده دار قمی با درخشش خیره کننده در رده سنی بزرگسالان با ۶ برد زیبا مدال طلای وزن منهای ۷۶ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان را تصاحب کند و در رده سنی جوانانﺋنیز مدال برنز وزن منهای ۷۶ کیلوگرم را بر گردن آویخت و پنجمین مدال بین المللی خود را در سال ۱۳۹۶ بدست آورد.

علیرضا حقیقت دیگر نماینده کاراته قم در تیم منتخبﺋشوتوکان جهانی WSKF با سه برد و یک باخت مدال برنز وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم بزرگسالان را برای کشورمان به ارمغان آورد و دومین مدال بین المللی خود را در سال ۱۳۹۶ بدست آورد.

 نمایندگان کاراته قم در قالب تیم ملی کاراته سبک شوتوکان به سرمربیگری احمد صافی سرمربی اسبق تیم ملی کره جنوبی و رئیس سبک شوتوکان جهانی WSKF کشور، در این مسابقات حضور پیدا کردند.

سبک شوتوکان WSKF یکی از پر جمعیت ترین و مهم تربن سبک های کاراته در جهان میباشد که ریاست آن را استاد هیتوشی کاسویا بر عهده دارد.

ضمنا چهار ماه پیش نیز پیمان نظری،علیرضا حقیقت و امید حلوایی صرمی در قالب تیم ملی شوتوکان جهانی WSKF کشورمان توانسته بودند در مسابقات بین المللی کاراته که در کشور گرجستان برگزار شد صاحب ۴ مدال طلا و ۱ مدال نقره انفرادی و تیمی برای کاراته کشورمان شوند و دو ماه پیش نیز در مسابقات بین المللی که در استان تهران برگزار شد امید حلوایی صرمی صاحب مدال طلا و پیمان نظری صاحب مدال برنز این رقابتها شدند.

انتهای پیام/ت

درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات بین المللی ارمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار