پیکر بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی والا امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان آذربایجان شرقی در تبریز تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهید وحید فرهنگی ۲۶ ساله از اعضاء سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ، دانشجوی مهندسی مکانیک و از فعالان فرهنگی و قرآنی آذربایجان شرقی بود که هفته گذشته بر اثر انفجار مین در منطقه ادلب سوریه به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جبهه مقاومت گفت : اگر روحیه شهادت طلبی و علاقه جوانان به شهادت نبود امروز چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود : امروز در سایه رشادت های شهدا موقعیت کشورمان در منطقه و جهان بسیار ممتاز و بی نظیر است.

وی تصریح کرد : دشمنان با تمام توان در حال زدودن فرهنگ مقاومت و شهادت هستند و وظیفه ما ادامه راه شهدا و استقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان و پیروی محض از رهبر انقلاب است.

امام جمعه تبریز امتیاز شهدای مدافع حرم را دفاع از حرم اهل بیت(علیه السلام ) ، بصیرت و شهادت در غربت دانست و گفت : بصیرت شهدای مدافع حرم, همچون مقابله با فتنه ۸۸ است و آفرین بر سپاه و بسیج قهرمان که در تربیت جوانانی همچون شهید فرهنگی موفق شده اند.

 

انتهای پیام/ش

پیکر شهید مدافع حرم در تبریز تشییع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار