مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی بر ضرورت بهسازی و مقاوم سازی مدارس در این شهرستان تاکید داشت.

ضرورت بهسازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده باوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی بر ضرورت بهسازی و مقاوم سازی مدارس در این شهرستان تاکید داشت.

مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: برخی از مدارس شهرستان فرسوده است و با توجه به خطراتی که ممکن است پیش بیاورد، بهسازی و مقاوم سازی مدارس فسوده باوی یک ضرورت فوری است و رسیدگی بیشتر به این مدارس را می طلبد.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان باوی در حال پیشرفت می باشد و کارهای بسیار خوب و زیر بنایی انجام شده است و به تبع روز به روز شاهد درخشش بیشتر دانش آموزان خواهیم بود .

موحدیان در ادامه بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان باوی برای موفقیت دانش آموزان دبیرستانی در کنور آینده قصد دارد کلاسهای تقویتی و کنکوری را با استفاده از دبیران مجرب استانی برگزار کند.

وی تاکید داشت: در این خصوص انتظار می رود مسئولین و ادارات حداکثر همکاری را با آموزش و پرورش برای تامین هزینه های ناشی از برگزاری این کلاسها را داشته باشد .

در ادامه جلسه جباری بخشدار ویس گفت: پراکندگی زیاد جمعیت دانش آموزی شهرستان و وجود روستاهای فراوان مشکلاتی را ایجاد کرده بود که سعی کردیم در حد توان نسبت به مرتفع کردن این مشکلات اقدام کنیم و برای دانش آموزان روستایی، سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفتیم.
بخشدار ویس افزود: مجموعه بخشداری ویس آمادگی این را دارد که هرگونه همکاری را با آموزش و پرورش شهرستان و برای تعلیم و تربیت فرزندان باوی داشته باشد.

انتهای پیام/م

تلاش برای مقاوم سازی بافت های آموزشی فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.