فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:یک باند مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد افیونی منهدم و 5 قاچاقچی در درگیری مسلحانه دستگیر شدند.

انهدام باند مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را دارد ، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

سردارقنبری افزود: براین اساس، یگان های عملیاتی شهرستان سراوان شب گذشته چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت:دراین درگیری 5 قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تن و ۵۰۰ کیلو تریاک و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/ع

 کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار