مدیرعامل آتش نشانی سمنان از دو هزار و 513 نفرساعت آموزش ایمنی به نوآموزان مهدها و پیش دبستانی ها در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنانگفت: درادامه سلسله برنامه های مدون آموزشی سازمان آتش نشانی که بطور مستمر در طول سال برگزار می شود، دو هزار و 513 نفر ساعت از نوآموزان مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در مهرماه96 تحت آموزش قرار گرفتند.


وی هدف از برگزاری این کلاسها را آشنائی مربیان و کودکان با نکات ایمنی و راههای مقابله با حوادث مختلف عنوان کرد و گفت:سازمان آتش نشانی با برگزاری این کلاسها در راستای آشنائی بهتر و افزایش توانمندی افراد جامعه در سنین مختلف در ارتباط با مهار و اطفای حریق گام بر می دارد.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد : آموزش ، ترویج و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه عامل موثری در پیشگیری و کاهش حوادث مختلف است.


اسمعیل پور در پایان گفت: این دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان و نونهالان مهدها و پیش دبستانی ها از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در ایستگاههای آتش نشانی ، مهدها و پیش دبستانی ها برگزار شد.


انتهای پیام / ه


دو هزار و 513 نفرساعت آموزش ایمنی به نوآموزان سمنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.