رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام شهرضا گفت: مقام چهارم مسابقات قویترین مردان کاپ جهانی به ورزشکار شهرضایی اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی جانقربان امروز در مراسم استقبال از این ورزشکار که در امامزاده شاهرضا در کنار مزار شهید حاج محمد ابراهیم همت برگزار شد، اظهار داشت: چهار ایرانی به مسابقات قویترین مردان کاپ جهانی در دهلی هندوستان اعزام شدند.

وی با اشاره به این که در این مسابقات به شش نفر اول کاپ و مدال اهدا می شود، افزود: علیرضا قریشی توانست مقام چهارم انفرادی این مسابقات در وزن ۱۰۵ کیلو گرم را کسب کند.

رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام شهرضا تصریح کرد: علیرضا قریشی از بین چهار ایرانی حاضر در این مسابقات نیز رتبه دوم را کسب کرد.

وی گفت: این ورزشکار موفق به دریافت کارت حرفه ای از فدراسیون جهانی شد.

جانقربان اظهار داشت: با داشتن این کارت حرفه ای ورزشکار می تواند در تمام مسابقات قویترین مردان در دنیا بدون تست و معرفی شرکت کند.

وی با بیان این که شهرضا یکی از قطب های پاور لیفتینگ ایران است، افزود: از سال ۸۶ تا کنون ۱۲ ورزشکار در مسابقات پاور لیفتینگ، پرس سینه و قویترین مردان به مسابقات بین المللی و آسیایی اعزام و حائز کسب مقام شده اند.

رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام شهرضا گفت: این ورزشکاران با هزینه شخصی خود به مسابقات برون مرزی میروند که در خواست ما از مسئولان این بوده که حداقل هزینه این افراد برای اعزام به مسابقات تامین شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.