مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت:دومین سوگواره ملی میراث عاشورا در قاب عکس در خراسان جنوبی به کار خود پایان داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ رمضانی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت:دومین سوگواره میراث عاشورا در قاب عکس امروز ۲۰ آبان ماه با معرفی نفرات برگزیده در دو بخش استانی و ملی به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه هر کس از دیدگاه خود عاشورا را بیان کرده است، افزود: در دومین سوگواره میراث عاشورا در قاب تصویربا تعداد زیادی عکس رو به رو شدیم که هر کدام نشان دهنده یک رسم و آیین عاشورایی در سرزمین ما بود که از بعد میراث فرهنگی بسیار ارزشمند و گرانمایه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: تلاش ما بر این است که این سوگواره در سال‌های آینده تبدیل به یک رویداد ملی شود و همچنین عکس‌های برگزیده را در قالب مجلداتی به چاپ برسد.

رمضانی افزود:در مرحله ملی این سوگواره، آثار آقایان مجید خالقی مقدم از اردبیل، محمدرضا جباری از قم و علیرضا رجایی از مشهد مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی گفت:در مرحله استانی نیز مرتضی مرتضوی، سعید هاشمی گازار و احسان درستکار هر سه از بیرجند مقام های نخست را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ب


اختتامیه سوگواره ملی میراث عاشورا در قاب عکس در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.