30 مهر آخرین فرصت اولین سوگواره ملی طراحی نشانه های عاشورایی در خراسان جنوبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود گفت: با توجه به موضوع سوگواره و دقت در ارسال اثر مرتبط از سوی متقاضیان شرکت در سوگواره ضروری است و هر هنرمند می تواند حداکثر با ارائه ٧ اثر طراحی نماد یا نشانه در مرحله اول شرکت کند.


وی با بیان اینکه نگارش و ارائه متنی کوتاه که بیانگر ایده و هدف هنرمند از خلق آثار باشد، الزامی است، گفت: این سوگواره به صورت یک مرحله ای است که تعدادی از آثار تنها برای ارائه در نمایشگاه انتخاب و تعدادی جزو پذیرفته شدگان نهایی خواهند بود.


محبی گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره برای داوری مرحله اول آثار باید فرم درخواست شرکت در جشنواره را از سایت khj.farhang.gov.ir بخش خدمات الکترونیک دریافت و تکمیل و همچنین تصویر نمونه آثار خود را از طریق لینک http://khj.farhang.gov.ir/fa/home/sog قطعی کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره امکان پذیر است، گفت: حجم فایل ارسالی باید حداکثر ٤ مگا بایت با کیفیت ٣٠٠ dpi با پسوند jpg و مود RGB باشد.


وی افزود: استفاده از آثار تولیدی برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، بانک اطلاعات و برگزاری نمایشگاه تصویر آثار و هرگونه بهره برداری با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکنندگان سوگواره محفوظ است.


احمد محبی با بیان اینکه داوری آثار هفته اول آبان انجام خواهد شد گفت: به آثاری که به مرحله نمایشگاه نیز راه یابند گواهی شرکت داده خواهد شد.
نمایشگاه آثار و اختتامیه سوگواره ملی طراحی نشانه های عاشورایی هفته دوم آبان در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار