طلوعی گفت: پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان تا کمتر از یک سال آینده به بهره مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛داود طلوعی،مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اظهار داشت: پروژه عملیات تکمیلی بلوار امام علی(ع) از مهر ماه سال جاری به منظور تسهیل در عبور و مرور ساکنان پردیسان کلید خورد.

مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان قم افزود: مبلغ اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه بالغ بر 74 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به شرح جزییات پروژه پرداخت و توضیح داد: این پروژه در بلوار 60 متری (شامل دو مسیر کندرو و دو مسیر تندرو) به طول 2100 متر بوده که عملیات‌های تخریب بتن و جداول طرح قدیمی بلوار، جدول‌گذاری مسیرها، تخریب آسفالت بخشی‌هایی از مسیر قدیمی، تخریب و عقب‌نشینی دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و احداث مجدد آن،خاکبرداری حدود 25هزار مترمکعب، خاکریزی حدود 1 هزار مترمکعب، دال‌گذاری بر روی خطوط تاسیساتی و اجرای نهرها و روفوژ و دریچه و پل‌های فلزی مربوط، اجرای زیر اساس و اساس و اجرای آسفالت حدود 25 هزارتن از دیگر اقدامات اجرایی در ساخت واحداث این پروژه خواهد بود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان قم در پایان ضمن اشاره به مشکلات اجرایی از قبیل وجود معارضاتی همچون دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم و خطوط برق و کانالهای تاسیساتی و... اظهار امیدواری کرد: با فاز بندی پروژه و تفکیک آن این مشکلات به سرعت مرتفع و مشکل گره ترافیکی این منطقه حل شود.

انتهای پیام/ح

عملیات تکمیلی بلوارامام علی باهدف تسهیل دررفت وآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار