60 کیلوگرم مواد نیروزای غیر مجاز در گیلان امحا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  خیرالله رضایی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل وزش و جوانان استان گیلان با اشاره به بازرسی 672 باشگاه ورزشی درسال گذشته و کشف 60 کیلوگرم مواد نیروزا گفت: این مقدارمواد نیروزا که از 23 باشگاه ورزشی کشف شده بود امروز با حضور نمایندگان حراست، بازرسی، حقوقی و امور باشگاه های این اداره کل آتش زده شد.

وی افزود : در 6 ماه نخست امسال 538 باشگاه ورزشی خصوصی بازرسی شدند که صاحبان 15 باشگاه برای پلمپ به اداره کل نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند و صاحبان 7 باشگاه هم برای رفع نواقص تعهد محضری دادند.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل وزش و جوانان استان گیلان گفت: اداره کل ورزش و جوانان  گیلان عزم خود را برای پاکسازی صاحبان  متخلف باشگاه های ورزشی جزم کرده است.

خیرالله رضایی اعلام کرد : با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری و دیگر دستگاه ها با توزیع کنندگان مواد نیروزای غیرمجاز در باشگاه های ورزشی برخورد قاطع می شود.

وی از ورزشکاران و خانواده هایشان خواست در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر رعایت نکردن  نرخ شهریه ، اصول بهداشتی ، نگهداری- خرید و فروش مواد نیروزا و نداشتن پروانه فعالیت باشگاه های ورزشی متخلف را  با شماره تلفن 33345993 واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی کنند.

 

 

انتهای پیام/م.ع

ازبین بردن 60 کیلوگرم مواد نیروزای غیر مجاز در گیلان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.