عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: مربی یک تیم صنعتی در حال سقوط هم به مسئولان باشگاه اعلام کرد 400 میلیون به من بدهید تا با همکاری یک رمال مانع از سقوط تیم شوم.

درودگر:یک مربی صنعتی برای مربی رمال400 میلیون می خواست/استقلال و پرسپولیس هیچ وقت به بخش خصوصی واگذار نمی شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان صادق درودگر درباره برگزاری مراسم کلینیک فوتبال بیان کرد: کلینیک فوتبال کار علمی خوبی است که با تلاش های دکتر هراتیان برگزار شد و به نظر من چنین کنگره گسترده ای تاکنون در فوتبال ایران برگزار نشده است. درباره پزشکی، رسانه، مربیگری، فوتسال، جامعه شناسی، روان شناسی در این کلینیک مباحثی مطرح شد و اعتقاد دارم ورزش کشور به برگزاری سمینارهایی نیاز دارد و فدراسیون ها و وزارت ورزش باید از این امر حمایت کند. تلاش های ایفمارک ایران تاثیرگذار بوده است.

او ادامه داد: مدرسان بین المللی در این کنگره حضور دارند و باید به هراتیان تبریک بگویم چراکه هرچه به بنیان های علمی توجه کنیم و افراد کارشناس استفاده کنیم، فوتبال ایران با بدهکاری و مشکلات مربوط به ITC مواجه نمی شود و در کل می توانیم از ظرفیت های فوتبال کشورمان برای رسیدن به آنچه که استحقاق آن را دارد، بهره ببریم.

درودگر درباره اظهارات علی کریمی علیه مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی از نخبگان و اسطوره های فوتبال ایران است که علاقه ویژه ای به او دارم. باید کریمی را دعوت کنیم و حرف هایش را بشنویم. شاید ناآگاهی بین طرفین سبب چنین چالش هایی شده است. علی کریمی، علی پروین و علی دایی حرف های دلسوز فوتبال هستند و باید آن ها را جذب کنیم و با این بزرگان تعامل داشته باشیم.  روز گذشته یک دیدار بین پیشکسوتان فوتبال ایران برگزار شدم و زمانیکه به این پیشکسوتان نگاه کردم، دیدم آن ها مربی نیستند. باید به چهره های بزرگ فوتبال ایران اعتبار و جایگاه دهیم. مطمئنم فدراسیون فوتبال در این زمینه گام هایی را برمی دارد چراکه باید نگاه ما همگرایانه باشد. حرف های پروین، کریمی، دایی و مایلی کهن دلسوزانه است و باید از آن ها استفاده کنیم.در سایه تعامل و هم گرایی می توانیم به وحدت رویه برسیم. یکی از بزرگ ترین مشکلات فوتبال ایران اینست که آقای گل جهان و بزرگانی مانند کریمی و پروین در مجمع فدراسیون فوتبال حق رای ندارند. در این صورت به بیراهه می رویم.باید نخبگان هم مانند مسئولان در مجمع حضور داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره بحث جادوگری در فوتبال ایران گفت: شخصا این مساله را گزارش کردم و درباره آن نامه نوشتم. یک مدیر باشگاه قرارداد یک رمال را برای یک بازیکن می بست و اعتقاد داشت اعتقاد داشت رمال هم بازیکن است. مربی یک تیم صنعتی در حال سقوط هم به مسئولان باشگاه اعلام کرد 400 میلیون به من بدهید تا با همکاری یک رمال مانع از سقوط تیم شوم. اگر این کار انجام شد، 300 میلیون تومان دیگر هم پرداخت کنید. بازارچه فسادانگیری درست کرده‌اند و به فرهنگ کشورمان توهین می‌کند.

درودگر ادامه داد: فدراسیون و کمیته اخلاق باید به صورت جدی با این شیادان که در تمام ایران فعالیت می کنند برخورد کرده و آن را ریشه کن کنند. مقداری هم باید سطح دانش افراد ارتقا پیدا کند چراکه از ندانستن آن‌ها سوء استفاده می‌شود. آقای مربی شما برو بیشتر کار کن و مطالعه علمی داشته باش.

او درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی تصریح کرد: در در دولت قبلی این صحبت‌ها هم مطرح شد و در کل هر زمان که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری می شویم، بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح می شوود که این امر موج سواری است. در ابتدای دوران ریاست جمهوری روحاتی هم  من به عنوان کارشناس به نهاد ریاست جمهوری دعوت شدم. آن‌جا صراحتا اعلام کردم که تمام این صحبت‌ها بیهوده است. استقلال و پرسپولیس به دلیل طرز فکری که در فوتبال وجود دارد و از آن به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می‌کنند، خصوصی نمی شوند و دیگر در نشست های بعدی مرا دعوت نکردند.

درودگر افزود: سه چهار مقاله درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس نوشته‌ ام که این کار اتفاق نمی افتد.  به دلیل اینکه فوتبال و این 2 باشگاه را تهدید می‌دانند. آدم‌هایی باید در بستر استقلال و پرسپولیس قرار گیرند که با مسائل روز دنیا آشنا باشند. استقلال و پرسپولیس مانند فیلمی که ۱۰۰ میلیارد درآمد دارد، می توانند هر روز چنین درآمدی داشته باشند اما می بینیم بدهکار هستند. البته با حضور طاهری در پرسپولیس کمی نگاه‌ها در این باشگاه‌ متفاوت شد. استقلال و پرسپولیس باید به باشگاه‌های دیگر هم کمک کنند.اما متاسفانه از آنجاییکه آدم‌های بی‌اطلاع در این دو باشگاه حضور پیدا می‌کنند، توان و دانش لازم را برای مدیریت ندارند.

او در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد از آنجاییکه چون در چارچوب کارشناسی و علمی از استقلال و پرسپولیس استفاده نمی‌شود این دو باشگاه به عنوان یک تهدید مطرح شدند. اگر باشگاه استقلال و پرسپولیس یک مجمع عمومی داشت، قطعا دیگر تهدید نخواهند بود. متاسفانه هر کسی که به عنوان مسئول در این دو باشگاه حضور پیدا می‌کند، آشنایان خودش را به این دو باشگاه وارد می‌کند. یک نماینده مجلس هم می‌آورند تا دهان مجلس را ببندد. برخی آدم را هم می‌آورند تا دور و بر باشگاه باشند اما خروجی این آدم‌ها برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست؟ هیات مدیره ستون مدیرعامل است اما در این دو باشگاه مدیرعامل صحبت می‌کند و هیات مدیره علیه او موضع‌ می‌گیرد. این عدم هماهنگی وجود دارد. به اعتقاد من اگر از افراد کلیدی در پست‌های کلیدی استفاده کنیم چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اظهارات جنجالی درودگر در مورد جادوگری و رمالی در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
ای کاش منم یه فوتبالیست بودم
آخرین اخبار