عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال خرید زمان برای باشگاه های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش خبرنگاران جوان صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در گفت و گو با رادیو تهران درباره آخرین وضعیت باشگاه های ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تامین بودجه برای باشگاه ها دشوار است. امیدوارم با کمک وزارت ورزش، دولت، تمهیدات فدراسیون و سازمان لیگ مشکلات استقلال، پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی برطرف شود. پرسپولیس از یک اپراتور بدهی دارد که اگر آن را دریافت کند مشکل حل می شود. تراکتور تا بدین جا در پرداخت بدهی های خود تلاش های زیادی کرده است. اما از وضعیت باشگاه نفت خبری ندارم.

او ادامه داد: باشگاه ها زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند و وزارت خانه لحظه به لحظه وضعیت آن ها رصد می کند. در درجه اول خود باشگاه باید هزینه ها را تامین کند. اما از آن جا که وزیر در جریان اموز فوتبال است حتما باشگاه ها را کمک خواهد کرد.
درودگر در واکنش به این موضوع که تا ساعاتی دیگر وقت تمام می شود بیان کرد: بله چند ساعت دیگر مهلت تمام می شود. اما همه سعی خود را انجام می دهند تا زمان بخرند. مطمئن باشید فدراسیون بداند یک روز دیگر هم وقت دارد همه تلاش خود را خواهد کرد.

درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران درباره تیم های جایگزین در آسیا خاطر نشان کرد: تیم های پایین تر از جمله ذوب آهن جایگزین خواهند شد. ضمن این که مدیر عامل ذوب اهن از آمادگی کامل باشگاهش برای حضور در آسیا خبر داده است. 

انتهای پیام/

اظهارات درورگر درباره حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار