بر اثر تصادف و برخورد یک دستگاه خودروی تیبا، یازده پایه انتقال برق فشار متوسط سقوط کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛** سقوط یازده پایه انتقال برق فشار متوسط بر اثر تصادف و برخورد یک دستگاه خودروی تیبا، این حادثه حدود ساعت 23 دیشب در جاده آبادان به خرمشهر روبروی کوی نیرو رخ داد و موجب قطعی موقت برق در مناطق اطراف شد.

**مدیر کل گمرک خرمشهر گفته: دریافت هر نوع عوارض خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند فقط بر عهده سازمان منطقه آزاد اروند است و ارتباطی با اداره کل گمرک خرمشهر ندارد.

**به گفته معاون امور عمرانی استاندار ؛  استان خوزستان در زمینه راه ها در مقایسه با سایر استان‌ها  پیشرفت چندانی ندارد و نیازمند توسعه است.

**نمایش (خورشیدهای همیشه) با موضوع واقعه عاشورا به کارگردانی و بازیگری بهاره رهنما در آبادان به روی صحنه می‌رود،این نمایش امروز (ساعت 19 و ساعت 21) در سینما نفت آبادان اجرا می‌شود.

** مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: افرادی که ساک و یا کوله پشتی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند.

** همچنین برای سهولت در تردد زوار تعداد گیت ها به دو برابر افزایش پیدا کرده است تا برای ورود زائران به کشور مشکلی ایجاد نشده و تردد همانند گذشته با آرامش انجام شود.

** رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم گفته: با توجه به افزایش روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه گروه های پایش سلامت و بیماری یابی در نقطه صفری مرزی افزایش یافت. 440 نیروی بهداشتی در سه شیفت کاری در مرز  شلمچه خدمت رسانی میکنند.

** و 35 شعبه سیار از تمامی بانک‌ها از ابتدای پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز شلمچه، خدمات‌دهی به زائران را تا روز یکشنبه هفته آینده بر عهده دارند. و چنانچه کارت زائری دچار اشکالاتی شد توسط عوامل بانک‌ها، مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

انتهای پیام/د

خبرهای کوتاه شنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.