در استان‌های محل تردد زائران اربعین وای فای رایگان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛**وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ضمن پیاده روی در مسیر زائران اربعین گفت: با توجه به عدم تحقق وعده پیشین مسئولان وزارتخانه برای کاهش تعرفه ارتباطی، پیشنهاد می شود زائران سیم کارت عراقی همراه داشته باشند. به گفته آذری جهرمی در استان‌های محل تردد زائران اربعین وای فای رایگان ایجاد شده است.

 **سردار فتحی جانشین ناجا در بازدید از مرز چذابه تاکید کرد : امکان صدور گذرنامه و ویزا در مرز وجود ندارد. زائرانی که به دو مرز شلمچه و چذابه مراجعه می کنند باید دارای روادید معتبر باشند.

**با توجه با توجه به حجم بالای آلاینده‌ها و افزایش ریزگردها در هوای کربلا و نجف از روزهای گذشته تا کنون، توصیه می شود زائران اربعین بویژه بیماران قلبی، ماسک استاندارد همراه داشته باشند.

**ویزای جعلی عراق، زیر قیمت در بازار آزاد ارائه می شود.

نرخ رسمی ویزای عراق که از سوی ستاد مرکزی اربعین به قیمت ۱۷۰ هزار  تومان تعیین شده، در برخی دفاتر به قیمت وسوسه ‌برانگیز ۱۵ دلار رسیده است.

**بنا بر اعلام امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، عبور هر زائر از مرز شلمچه در یک دقیقه انجام می شود.

**فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: دو مرز شلمچه و چذابه به صورت ۲۴ ساعته برای عبور زائران اربعین حسینی باز است و به زائران خدمات رسانی می کنند.

**سخنگوی ستاد اربعین از دستگیری جاعل ویزا خبر داد و گفت: اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع از توزیع ویزاهای جعلی بین زائران شد. هم اکنون جای نگرانی وجود ندارد.

 **صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان علاوه بر آبادان و اهواز، چهار بیمارستان تامین اجتماعی در ماهشهر، بهبهان، مسجدسلیمان و شوشتر نیز در حالت آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز، به زائران اباعبدالله الحسین خدمات می دهند.

**و دستگاه‌های خودپرداز و خود‌ دریافت بانک ملی در نقاط مرزی و مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی فعال شد. انتقال ، دریافت و حتی واریز وجه به حساب شخصی از قابلیت های این دستگاه هاست.

انتهای پیام/د

با شما تا اربعین - کوتاه اما مهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.