وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر در شهری هم بستگی نخبگان وجود داشته باشد توسعه یافتگی ممکن خواهد شد.

تحقق توسعه یافتگی کشور در گرو نخبگان علمیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری شهرستان رزن با اشاره به اینکه اگر در شهری هم بستگی نخبگان وجود داشته توسعه یافتگی ممکن شده است، افزود: اگر در شهری نخبگان کنار هم باشند شهر رشد می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید کانون های توسعه یافتگی در کشور شکل بگیرد افزود: اگر بتوانیم کانون های توسعه را تشکیل دهیم به طوری که دلسوز شهرستان باشد در توسعه یافتگی بسیار موثر خواهد بود.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از علت یابی توسعه‌یافتگی یا توسعه ‌نیافتگی شهرستان‌های کشور خبرداد و افزود: عنصر اصلی جامعه امروزکار است و میتوان با کار به رفاه دست یافت.

ربیعی وضعیت تسهیلات در رزن را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: شاخص های رزن در سطح استان و کشور خوب است.

وی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 200 نفر مجموع افرادی است که در رزن تمایل به کسب و کار را اعلام کرده اند،که باید برای تکمیل درمانگاه رزن هر چه سریع تر اقدام کرد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید بیش از پیش فعالیت و تلاش کنیم و کارایی فعالیت ها ی صنعتی را افزایش دهیم، افزود: فرصت زیادی درمسابقه جهانی نداریم و باید سهم خود را ازاقتصاد جهان بدست بیاوریم.

انتهای پیام/ص.ف

توسعه یافتگی کشور در گرو نخبگان علمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار