معاون اشتغال کمیته امداد استان گفت : هم‌اکنون پرونده هزار و ۸۱ مددجوی کمیته امداد در بانک‌های عامل استان خراسان شمالی منتظر دریافت تسهیلات است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛، علیرضا مرادی معاون اشتغال کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : هم‌اکنون ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات این طرح‌ها نیاز است که در صورت همکاری از سوی بانک‌های عامل این افراد وارد بازار کار می‌شوند .

وی با بیان این که این نهاد در سال جاری تعهد اجرای دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال را بر عهده دارد ، افزود: امسال ۷۳۸ طرح اشتغال‌زایی در پنج بخش تولیدی و خدماتی به اجرا رسیده است.

مرادی اظهار کرد : از مجموع طرح‌های اجراشده  ۵۶ طرح کشاورزی ، ۳۲۲ طرح دامپروری ، پنج طرح شیلات ، ۲۶ طرح صنایع‌دستی ، ۴۶ طرح صنعتی و معدنی و ۲۸۳ طرح درزمینه خدمات است .

وی گفت : طرح های مذکور زمینه اشتغال هزار و صد مددجو را فراهم کرده است .

وی باشاره به این که اعتبار اشتغال مددجویان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد رشد داشته است ، افزود : اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان خراسان شمالی از ۲۲ میلیارد تومان به ۵۴ میلیارد تومان افزایش‌یافته است که در هفت‌ماهه امسال ۱۶ میلیارد تومان از این اعتبار جذب‌ شده است.

انتهای پیام/ط

 بیش ازهزار مددجویان  کمیته امداد استان منتظر دریافت تسهیلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.