جنگ آفرینان آمریکایی و آتش افروزی ابرقدرت ها ، خاورمیانه را به بازار فروش اسلحه و صحنه جنگ و خونریزی و برادرکشی تبدیل کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،امام جمعه مهاباد در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: داعیه دارانجنگ آفرینان آمریکایی و آتش افروزی ابرقدرت ها ، خاورمیانه را به بازار فروش اسلحه و صحنه جنگ و خونریزی و برادرکشی تبدیل کرده است. حقوق بشر و سردمداران زر و زور و ایادی آنها در منطقه برای بازار گرمی و فروش سلاح های خود در خاورمیانه آتش جنگ را بر افروخته اند.

حاج ماموستا ملا قادر سهرابی در ادامه به کشته شدن مسلمانان در عراق و یمن وسوریه و افغانستان و میانمار اشاره کردوگفت: دشمنان اسلام روزانه به کشتار مردمان بی دفاع مسلمان در جای جای جهان می پردازند اما مدعیان حقوق بشر اهمیتی به آن نمی دهند

وبا سکوت خود لکه ننگ بر پیشانی ادعاهای حقوق بشری خود حک می کنند.      

امام جمعه مهاباد هم وچنین با اشاره به پایان عمر گروههای تندرو از جمله داعش گفت:تعدادی دزد و راهزن  با پول رژیم آل سعود حکومت به اصطلاح اسلامی تشکیل داده و خون مسلمانان بیگناه شیعه و سنی را می ریزند.

خطیب جمعه مهاباد به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم رسیدگی به معیشت مردم اشاره کرد و گفت:مردم ولی نعمت مسئولان هستند ومسئولان باید برای بهبود وضعیت زندگی مردم اشتغال ایجاد کنند

در نماز جمعه امروز نمازگزاران برای بارش باران قنوت خوانده و طلب باران کردند.

انتهای  پیام/ع

خطبه های نماز جمعه مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.