رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: ۳۰ خانوار دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی بروجرد خانه‎دار شده‎اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کرم رضا پیردایه رئیس اداره بهزیستی بروجرد اظهار کرد: از سال ۹۴ پیگیری‎ها برای خانه‎دار شدن ۶۲ خانواده دارای دو عضو معلول و یا بیشتر تحت پوشش بهزیستی انجام و در این راستا ابتدای امسال مسکن ۳۰ خانوار به آن‌ها تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: در این راستا وام بلا عوض ۳۰ میلیون تومانی به ۳۰ خانوار دارای دو معلول و یا بیشتر از محل تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و مجمع خیرین پرداخت و مسکن‎های آنان به این افراد تحویل داده شد.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد تاکید کرد: از مجموع ۳۲ خانوار باقیمانده مبالغی بین ۵ تا ۱۸ میلیون تومان به ۲۷ خانوار پرداخت و برای ۵ خانوار دیگر تشکیل پرونده شده است.

پیردایه خاطر نشان کرد: نمایندگان سازمان بهزیستی، مجمع خیرین و بنیاد مستضعفان در جریان سفر به بروجرد , rvhv گرفتن در جریان روند کار، قول مساعد داده‎اند که مابه ‎التفاوت وام بلا عوض ۳۰ میلیون تومانی مسکن ۲۷ خانوار یاد شده در اسرع وقت پرداخت شود.

وی در خصوص ۵ خانواری که تاکنون مبلغی برای خرید مسکن دریافت نکرده‎اند، تاکید کرد: در صورتیکه این افراد از شرایط لازم برخوردار باشند، وام بلا عوض به آنان نیز پرداخت می‎شود.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت تسهیلات مسکن به خانواده‎های دارای شرایط تحت پوشش بهزیستی ادامه می‎یابد؟ گفت: تاکنون سهمیه جدیدی در این باره برای بروجرد اعلام نشده است.

پیردایه ادامه داد: البته آمار و اطلاعات خانوار‌های درخواست‎کننده و مددجویان مشمول طرح مسکن خانوار‌های دارای دو عضو معلول و یا بیشتر استخراج و در حال جمع‎آوری است و به این ترتیب در صورت اعلام سهمیه جدیدی به شهرستان بروجرد مراحل لازم برای این منظور اجرا می‎شود.

وی در خصوص نحوه واگذاری مسکن به خانوار‌های مشمول این طرح تصریح کرد: با مبلغ ۳۰ میلیون تومانی که به صورت بلا عوض به این افراد پرداخت می‎شود، واحد‌های خالی در سایت مسکن مهر به این افراد واگذار می‎شود.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: به این ترتیب مبلغ یاد شده به عنوان سهم آورده خانوار‌ها پرداخت و مابه ‎التفاوت نرخ خرید مسکن از طریق دریافت تسهیلات تامین و اقساط آن به صورت ماهیانه توسط افراد پرداخت می‎شود.

انتهای پیام/م

۳۰ خانوار دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی بروجرد خانه‎دار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.