تیم ملی فوتبال زیر 19 سال کشورمان با وجود پیروزی پر گل برابر فلسطین،از رسیدن به دور نهایی رقابت های قهرمانی آسیا 2018 باز ماند.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال جوانان کشورمان با وجود پیروزی پر گل 4-0 مقابل فلسطین از راهیابی به دور بعد مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا 2018 باز ماند.

جوانان ایران با این پیروزی با 5 امتیاز صدرنشین شدند اما پیروزی اردن چهار امتیازی مقابل سوریه این تیم را صدرنشین کرد و ایران به رتبه دوم  نزول کرد.

به این ترتیب در جدول رده‌بندی گروه E رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا اردن با هفت امتیاز صدرنشین و به عنوان یکی از 10 تیم اول به طور مستقیم راهی دور نهایی شد .ایران هم شانس داشت که به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم راهی بدور بعد شود.


اما با توجه به تعداد متفاوت تیم ها در گروه های دهگانه، بازی تیم های دوم  مقابل تیم های چهارم و پنجم هر گروه محاسبه نشد و ایران بدون احتساب 3 امتیاز دیدار با فلسطین،  با دو امتیاز از دو تساوی برابر اردن و سوریه نتوانست به دور بعد صعود کند.

تیم ملی جوانان ایران به دلیل صعود نکردن به رقابت های مرحله نهایی زیر ۱۹ سال آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ را هم از دست داد.

انتهای پیام/

حذف جوانان کشورمان از رقابت های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار