فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو سارق زورگیر در شهرستان راز و جرگلان در کمتر از نیم ساعت خبر داد.

دستگیری سارقان به عنف در راز و جرگلان خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ساعت یک و نیم عصر امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت خودرو به عنف در یکی از روستاهای شهرستان راز و جرگلان ماموران انتظامی پاسگاه در محل حضور يافتند و موضوع را بررسی كردند.

ماموران انتظامی پاسگاه با بررسی‌های اولیه پی بردند چهار سارق با حمله به راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پس از مصدوم كردن راننده، خودرو را سرقت كردند و از محل متواری شدند.

وی افزود : سارقان با خودروی سرقتی در محور تنگه ترکمن به شهرستان راز و جرگلان شناسایی شدند و به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كردند.

سردار مظاهری افزود: با اجرای طرح مهار، وقتي سارقان تمام راه های فرار را روی خود بسته دیدند به ناچار از خودرو پیاده شدند و اقدام به فرار کردند که با اقدام به موقع مأمورین دو نفر از آن هل دستگیر شدند.

وی گفت: با استعلام از سوابق متهمان مشخص شد سارقان از افراد سابقه دار هستند و در طی ۱۳ روز گذشته از زندان آزاد شدند و دو متهم متواری هم مورد شناسایی پلیس هستند و مامورین در پي دستگیری هر دو نفر می باشند.

گفتنی است: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند و تحقیقات پلیس در خصوص سرقت های احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

دستگیری دو سارق در شهرستان راز و جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اس
۱۵:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
با سپاس از پلیس