رئیس هیأت فوتبال شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: 5 هزار فوتبالیست بیمه‌شده در شاهین‌شهر در شرایطی که یک زمین چمن ندارند به تمرینات فوتبال ادامه می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رضایی اظهار کرد: 5 هزار فوتبالیست بیمه‌شده در شاهین‌شهر، در شرایطی که یک زمین چمن ندارند به تمرینات فوتبال ادامه می‌دهند.

وی افزود: این شهر حدود 180 هزار نفری، از سال 88 تا کنون، فاقد زمین چمن برای بازی‌های رسمی و تمرین تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان است.

رئیس هیأت شهرستان شاهین‌شهر و میمه فوتبال خاطرنشان کرد: پیشنهاد احداث زمین چمن مصنوعی را همراه با جزئیات طرح، به فرمانداری شاهین‌شهر و میمه، نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه، شورای اسلامی و شهرداری شاهین‌شهر ارائه کردیم.

وی ادامه داد: با وجود این، شاهین‌شهر استعدادهای فوتبال همچون خانم‌ها مرضیه فیضی، گلنوش خسروی، آناهیتا ابوالحسنی و فاطمه عادلی و آقایان نیما عادلی و جاوید طهماسبی را به رده‌های تیم‌های امید و جوانان تیم ملی آقایان و بزرگ‌سالان بانوان معرفی کرده است.

رضایی به علاقمندی نوجوانان و جوانان شاهین‌شهری به ورزش فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: در هر یک از 11 مدرسه فوتبال و 5 مدرسه فوتسال دارای مجوز رسمی این شهر، بیش از 100 نوجوان در حال آموزش فوتبال هستند، برخی از این مدارس فوتبال و فوتسال، زیر نظر مستقیم باشگاه‌های سپاهان، گیتی‌پسند و ستارگان اصفهان و پرسپولیس تهران فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: هر یک از مدارس فوتبال زیر نظر تیم مطرح کشوری موظف هستند هر سال استعدادهای خود را به این باشگاه‌ها معرفی کنند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان شاهین‌شهر و میمه از فعالیت 27 مدرس آموزش فوتبال  در این شهرستان خبر داد که از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مجوز رسمی دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.