مراسم ترحیم پدر سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استان و خیل عظیم مردم ولایی و قدرشناس در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت پدر سردار سلیمانی در زاهدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: در طول جنگ تحمیلی امام خمینی (ره) اراده‌ای را در میان ملت ایجاد کرد که اقوام مختلف را در یک سنگر در مقابل دشمن قرار داد و فرزند بزرگوار حاج «حسن سلیمانی» نیز محصول این اراده است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی از پدر ارجمند حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی اندیشمند و متدین یاد کرد و افزود: وی تربیت یافته غیرت ایرانی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اگر امروز شاهد فتوحات مختلف در شهر‌های عراق و سوریه و جبهه مقاومت توسط فرزند ارجمند حاج حسن سلیمانی هستیم ناشی از تربیت این پدر بزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های تاثیر گذار نظام است که مایه افتخار و تحسین بزرگان کشور است، خاطر نشان کرد: قطعا پدرانی که رزمندگان، عالمان دین و خادمان اجتماع را تربیت و به جامعه تحویل می‌دهند، جایگاهی جزء بهشت ندارند.

انتهای پیام/ع

مراسم بزرگداشت پدر سردار سلیمانی در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار