معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت:ماموران پلیس در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده استان ۱۰ سارقان سابقه دار را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف اموال سرقتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مأموران انتظامی در این طرح موفق شدند، یک دستگاه خودرو،۳ دستگاه موتور سیکلت، ۴ دستگاه دوچرخه،۶ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۱۰ قبضه سلاح سرد، و ۵ دستگاه لوازم جانبی رایانه سرقتی به همراه مقادیری موادمخدر کشف کنند.

سرهنگ صفرپور ارزش کالا‌های سرقتی کشف شده در این طرح را  ۹۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: در این طرح ۱۰ متهم به سرقت و سارقان سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/آ

سارق سابقه دار دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار