مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل از اضافه شدن دو بخش خبری جدید تلویزیونی و دو بخش خبری رادیویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و مدیران و معاونان خبر اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یک بخش خبری زنده تلویزیونی و یک بازپخش خبری تلویزیونی به مجموعه اخبار سیما و دو بخش خبری رادیویی به مجموعه اخبار صدا اضافه می‌شود تا از این طریق بتوانیم اطلاعات و گزارش‌های به روز را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دفاتر خبری در برخی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: پیش‌بینی شده تجهیزات لازم در اختیار خبرنگاران آزاد و خبرنگاران باشگاه قرار بگیرد تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای فعالیت‌های خبری را ادامه دهند.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با تاکید بر اصل بی طرفی و رعایت امانتداری و صداقت در تهیه خبر تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی صدا و سیمای اردبیل به ویژه خبر معرفی ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف است تا بتوانیم از این طریق قابلیت‌های استان اردبیل را به همگان معرفی کنیم که این امر می تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

ملااحمدی افزود: خبرهای شهرستان‌ها به ویژه ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان و ظرفیت شهرستان‌ها باید به طور مناسب از خبر اردبیل پخش و معرفی شود.

وی بیان کرد: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان و خبرنگاران شهرستانها و بخش های استان ظرفیت‌های مناسبی برای منطقه هستند که باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفی خبر استان استفاده شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل اظهار کرد: شان و منزلت خبرنگاران شهرستان‌ها و مسئولان صدا و سیما باید در جلسات و برنامه‌های مختلف مورد اهمیت قرار بگیرد چرا که جایگاه صدا و سیما بالاست و نباید این جایگاه خدشه دار شود.

ملااحمدی از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای خبرنگاری و تصویربرداری در صدا وسیمای اردبیل خبر داد و بیان کرد: نیاز است که با استفاده از اساتید مجرب بتوانیم سطح علمی خبرنگاران و تصویربرداران را ارتقا دهیم.

وی از پیگیری مشکلات خبرنگاران شهرستانها و بخش ها و باشگاه خبرنگاران جوان استان خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را به‌ کار می‌گیریم تا مشکلات بیمه‌ای و سایر دغدغه‌های خبرنگاران را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دفاتر خبری در برخی شهرستان‌های استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیر
۱۳:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام،خسته نباشید،لطفا در مورد وضعیت نامناسب وخاکی کوچه محمدزاده واقع در روبروی سه راه جهاد قدیم محله هلال احمر شهرستان گرمی برنامه تهیه کنید این کوچه که به خیابان اصلی شهر متصل و نزدیکی مرکز شهر واقع شده ،30 سال هست که روی اسفالت ندیده و مردم در تردد از این کوچه به ویژه موقع بارندگی با مشکل مواجه هستند،علارغم نامه نگاریها به شهرداری وسایر سازمانها رسیدگی نمی کنند،لطفا گزارشی از این کوچه تهیه کنید،در کل معلوم نیست بودجه این شهر صرف چه اموری می شود حتی خیابان اصلی این شهر که به بازار متصل است پیاده روی مناسبی ندارد و بعضا مغازه ای با مغازه دیگر نیم متر تا یک متر اختلاف سطح پیاده رو دارد و پیاده روها شده محل تعمیر خودرو و یخچال و کولر و فروش کالا و لاستیک خودرو و...به طوری که مردم حتی نمی توانند از پیاده رو ها عبور کنند ومجبور می شوند از خیابان تردد کنند.از محسن.دهه60ای،فوق لیسانس .بیکار.با تشکر