عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: روستاییان لرستانی از بخشودگی سود تسهیلات زیر صد میلیون تومان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: طبق تبصره ۳۵ اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ و تبصره ۱۶ قانون امسال  تمامی بدهی‎های تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان مشمول بخشودگی سود تسهیلات می‎شوند و افرادی که تا تاریخ ۳۰ آبان اقدام به پرداخت اصل بدهی و تسویه مطالبات کنند جریمه و سود آن‌ها بخشیده می‎شود.

وی ادامه داد: در این راستا کشاورزان و روستاییانی که از تسهیلات حوادث غیرمترقبه، مسکن روستایی و کشاورزی استفاده کرده‌اند می‎توانند از این فرصت بهره برده و مشمول این بخشودگی شوند.

کیانپور خاطرنشان کرد: سود و دیرکرد تسهیلات را دولت تا سقف ۱۰ هزار میلیارد تومان پرداخت می‎کند و به بانک مرکزی تکلیف کرده که این کار را انجام دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این بخشودگی برای بدهکاران بانک‎های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، کشاورزی و رفاه کارگران است.

وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح تا سقف ۱۰ میلیون تومان، مرحله بعدی ۲۵ و مرحله سوم تا ۴۰ میلیون تومان برای پرونده‎های بدهکار این بخشودگی ابلاغ شد و در این مرحله تا سقف صد میلیون تومان را شامل می‎شود.

کیانپور بیان کرد: کشاورزان از این فرصت باید استفاده کنند، طبق آمار در کل کشور بیش از ۳۰ هزار پرونده از این موضوع استقبال شده است.

انتهای پیام/م

روستاییان از بخشودگی سود تسهیلات زیر صد میلیون تومان استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.