امسال تعدادی از کارکنان شهرداری سمنان به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جواد نجاریانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار خادمانی از سوی شهرداری سمنان اعزام می‌شوند گفت: امسال برای نخستین بار بیش از 40 نفر از پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان در قالب گروه خادمان اربعین به کربلای معلی اعزام شدند.


وی افزود: این مهم باهدف حفظ بهداشت و سلامتی زائران حضرت اباعبدالله حسین (ع) صورت گرفته است.


نجاریانی افزود: پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان به مدت 10 روز در کربلای معلی به زائران خدمت‌رسانی کرده و 2 روز پس از اربعین به کشور باز می‌گردند.


وی عنوان کرد: برحسب وظیفه فرهنگی این سازمان تعداد یک هزار پرچم با محتوای شعار اربعین امسال و ذکر حدیث شریف پیامبر اسلام (ص)، به همراه جلیقه‌های خادم الحسین علیه‌السلام، کوله‌پشتی و تصاویری از حرم مطهر حضرت رضا (ع) با اعتباری بالغ‌بر یکصدوپنجاه میلیون ریال تهیه و در اختیار موکب‌های شهرستان سمنان، زائران و خادمان اربعین قرار داده است.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت و توان موجود همه دستگاه‌های فرهنگی در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی، بتوان این آئین مذهبی را همچون سال‌های گذشته با شور و شعور ویژه‌ای، شایسته مسلمانان و دوست داران حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار کرد.


انتهای پیام / ه


اعزام بیش از 40 نفر از پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.