فرماندار شهرستان جوانرود گفت:منطقه اورامانات و شهرستان جوانرود صاحب پیشینه و فرهنگی غنی و کهن است که حفظ این پیشنه فرهنگی ضرورت برای همه ماست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آرش لهونی فرماندار شهرستان جوانرود گفت: با کشف سندی متعلق به قبل از میلاد مسیح در یکی از روستاهای اورامانات، که در آن یک باغ انگور معامله شده است و خریدار و فروشنده آن مشخص است نشان دهنده پیشینه چندهزار ساله و هویت این مردم ریشه دار است که صاحب فرهنگ و تمدن چند هزار ساله هستند.

وی گفت:نهادهای فرهنگی و انجمن های فرهنگی و ادبی نقش برجسته ای دارند لذا باید به این انجمن ها و فعالان ادبی و هنری و رسانه ای اعتماد شود و بنده به عنوان مسئول سیاسی و مدیر این شهرستان اعلام می کنم به هیچ وجه نگاه در جوانرود نگاه امنیتی نیست  و نگاه ها نباید امنیتی باشد چون این انجمن ها در چهارجوب قانون و نظام جمهوری اسلامی مجوز و فعالیت دارند.

فرماندار جوانرود بیان کرد:وجود یک سالن اجتماعات فرهنگی مناسب که هم محل استقرار انجمن ها باشد و در خور مردم شهر بافرهنگ جوانرود باشد یک ضرورت و دغدغه می باشد.

وی افزود: با در دستور کار قرار گرفتن ساخت یک سالن جدید با همکاری مسئولان و شورای شهر و کمک مدیر سازمان برنامه و بودجه استان در سال آینده ، این سالن حدود ۲۰۰ نفر با تخصیص ۲۵۰ میلیون اعتبار  افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

 انتهای پیام/ز

بهره برداری  از سالن اجتماعات فرهنگی جوانرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.