محبان حسینی از آمریکای جنوبی نیز فرصت حضور در حماسه اربعین را از دست نداده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن اربعین سرور و سالار شهیدان به رسم هرساله جمعیت ده ها میلیونی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شوق خواندن زیارت اربعین در کربلای معلی پای پیاده به سمت شهر عشق رهسپار می شوند.

پیاده روی اربعین چندین سال است که با حضور عاشقان امام حسین (ع) از سراسر جهان و حتی از مذاهب دیگر برگزار می شود ، به طوری که جمعیتی بیش از 25 میلیون نفر در ایام اربعین وارد کربلا می شوند. عشق به سالار شهیدان در رگها جاری است و محدود به هیچ زبان و نژاد خاصی نیست. در این مکان همه انسانها از یک نژادند، همه حسینی بوده و با زبان محبت گفتگو می‌کنند.

در میان زائران شیفته و دلباخته اباعبدالله، دو روزنامه نگار و فعال رسانه ای آمربکای جنوبی به نام "گابریلا الکن" و "کلودیا اسپینوسا" از کشور بولیوی در اجتماع میلیونی بزرگداشت نام و یاد و پیام حسینی شرکت کرده اند.

گفتنی است؛ این دو فعال رسانه ای از اشتیاق خود برای شرکت در این مراسم سخن گفته اند و این که پیام نهفته در عاشورای حسینی را از صمیم قلب دوست دارند و آرزو می کنند این پیام در سرتاسر جهان از جمله در میان مردم ستمدیده از امپریالیسم آمریکا و تشنه معنویت آمریکای جنوبی گسترش پیدا کند.

در ادامه  تصاویری از این دو خبرنگار در پیاده روی اربعین را مشاهده کنید.

 حضور دو خبرنگار آمریکای جنوبی در پیاده روی اربعین +عکس

حضور دو خبرنگار آمریکای جنوبی در پیاده روی اربعین +عکس

انتهای پیام/

حضور دو روزنامه نگار و فعال رسانه ای آمریکای جنوبی در پیاده روی اربعین+تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار