۲۰ هکتار از اراضی دولتی استان اردبیل با ارزش ریالی ۲۵۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: با تلاش نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان 20 هکتار از اراضی دولتی استان اردبیل با ارزش ریالی 250 میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

وی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل از امسال تشکیل یافته و کار خود را آغاز کرده که با هدف جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی به کار خود ادامه می‌دهد و تلاش و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: گروه‌ها نیز پس از تجهیز به امکانات پلیسی و دفاعی در همه شهرستان‌های استان مستقر شدند و آموزش‌های لازم قضائی نیز افراد یگان داده شد تا سطح علمی و عملی آنان ارتقا یابد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی دست یابیم.

عتباتی بیان کرد: مبارزه با زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی از مهم‌ترین وظیفه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن است که اقدامات لازم برای صیانت و حفاظت از اراضی ملی و متعلق به دولت و اموال عمومی در محدوده‌های شهری انجام می‌شود و انتظار می‌رود خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: از عموم مردم استان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در اسرع وقت به مسئله ورود پیدا کرده و با متخلفان برخورد قانونی انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

مبارزه با زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.